Au pair in Sydney

Nog 10 dagen!!

Hallo allemaal!

Zoals de meesten van jullie wel weten heb ik net mijn MBO 4 opleiding afgerond en neem ik een tussenjaar.
Ik ga werken als een au pair in Sydney, Australië.
Ik vertrek op 12 juli van uit Schiphol, samen met Kayleigh (zij gaat in een andere stad werken).
Op 14 juli zullen wij aankomen in Sydney, waar ik word opgehaald door mijn host family.

Mijn host family heb ik via Facebook ontmoet. Ik heb een berichtje geplaatst in een groep voor au pairs en hier op heb ik reacties gekregen. Met de host family die ik uiteindelijk heb gekozen heb ik eerst nog geskyped, om te kijken of het klikte.
Het gezin bestaat uit een vader en een moeder, een meisje van 9 en een jongetje van 8.
Ze wonen in Lindfield, dit is een suburb in het noorden van Sydney. Het is ongeveer 20 minuten rijden van het beroemde opera house.

Mijn werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag. Ik moet sochtends de kinderen klaar maken voor school en ze weg brengen met de auto. Hierna ben ik vrij tot dat ik ze weer ophaal van school. Hierna gaan we huiswerk maken, leuke dingen doen, of ik breng ze naar hun sport. Ik ben dus smiddags en in de weekenden vrij :)

Deze laatste paar dagen ben ik vooral bezig met leuke dingen doen, afscheid nemen, mijn koffer inpakken en de laatste paar documenten regelen.

Wanneer ik in Sydney ben zal ik een nieuwe blog plaatsen!

Laterrrrr.

PS. Als jullie het leuk vinden om mijn verhaal te volgen kunnen jullie je aanmelden voor de mailinglijst.
Hierdoor ontvang je een mailtje wanneer ik een nieuw verhaal plaats!

Reacties

Reacties

Ahra

Mis je nu al

Yolin

Zo leeuk Joos! Ga je missen :(

Effi

Leuk Joos! Lief zijn voor de babys

Oma lien

Mis je nu al ga je zeker volgen via blog

Hans

Joos we zouden nog naar kattencafé he

Mr. Mees

Doei guppens

Celina

Super leuke week ja ! Ben blij dat je het zo leuk hebt ❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!