Au pair in Sydney

Week 7

Gday Matessss! Week 7 hier!

Dinsdag ben ik samen met Elenora naar Chatswood geweest. Hier hebben we weer geluncht in het food court. Verder heb ik cadeautjes voor het meisje gekocht, ze is woensdag namelijk jarig. Wat knutsel spullen en een katten shirt, omdat ze obsessed is met katten. Savonds heb ik zelf ikea gehaktballetjes in mosterdsaus gemaakt, samen met rijst en gestoomde veggies.
( Roger en Corien, jullie zullen versteld staan van mijn kookkunsten wanneer ik terug ben)

Woensdagis het meisje 10 geworden! De moeder en ik hadden een high tea voorbereid met sandwiches en cakejes. Ze vond het geweldig! We hebben eerst de cadeautjes uitgepakt en daarna de high tea als avond eten gehad.

Donderdaghad ik een 'job interview' met een moeder uit de buurt hier. Ze zocht een oppas voor maandagen dinsdagmiddag. Omdat ik elke dag vrij ben tussen 9 en 2 ongeveer, leek mij dit erg leuk en een goede manier om extra geld te verdienen. We hebben even gekletst en maandagis mijn proefdag!

Vrijdag ben ik met Elenora, Elena en Rosa Ella naar Chatswood geweest. Hier hebben we weer geluncht en in het zonnetje gezeten. Dit was erg gezellig! Toen ik weer thuis was heb ik de moeder op cirkele kwie afgezet, zij gaat namelijk dit weekend weg met een cruise. Savonds hebben we left overs gegeten, ik heb de gehaktballetjes van dinsdag weten te bemachtigen. En hierna lekker een movie night!

Zaterdagheb ik met Dorette, Isabel en Maud afgesproken. Dorette ken ik van Esmee en Yolin, zij loopt hier samen met Isabel een half jaar stage! Erg leuk! We hebben lekker bij de maccie gegeten en door de stad gewandeld. Savonds ben ik met Maud mee naar huis gegaan, wat nogal veel moeite koste aangezien er aan het spoor wordt gewerkt. Toen we eindelijk thuis waren hebben we sushi, wijn en ijs gehaald en een goede girls night gehad. Savonds ben ik weer naar huis gegaan omdat ik de volgende dag moest werken!

Zondagben ik om 8 uur met het meisje naar TOM gegaan in Roseville. TOM staat voor Tournament Of Minds, hier deed zij met haar team aan mee. Ze hebben hier een presentatie gedaan over het combineren van 2 landen, Canada en Belgium hadden ze gekozen. Ze hebben in de presentatie verteld over hoe ze de problemen zouden oplossen, zoals valuta en communicatie etc. Ze deden het in de vorm van een toneelstuk en het was super leuk om te zien! Ze deed zogoed haar best, even een trots momentje!
Om 1 uur zijn we weer naar huis gegaan en hebben we stroopwafel cake gemaakt! Heeeeerlijk. Daarna lekker harry potter gekeken terwijl het jongetje samen met de vader naar een rugby game was. Toen ik vrij was heb ik nog even met mijn oudertjes en Mees geskyped en vanavond lekker chillen, whoeee.

Erg leuk weekje dit! Morgen dus mijn proefdag waar ik tussen de middag op een jongentje van 3 ga passen!
Verder hebben Maud, Demi, Dana, Esmee, Ellen en ik een weekendje Melbourne geboekt! We hebben een airbnb in het centrum geboekt en moeten nog even kijken wat we allemaal gaan doen.

Oja verder is het nog leuk om het filmpje op mijn FB te kijken, over hoe je Australisch moet praten. Het grappige is dat het ook nog echt waar is hahaha.

Ik hoop dat alles nog op rolletjes verloopt in Nederland en ik spreek jullie snel! Xxx

Reacties

Reacties

Mees

?

Lien

Lekkere dingen Joosje en weer een mooi verhaal .

Yolin

Toppertjeee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!