Au pair in Sydney

Week 11

Good day maties!

Deze week begon de vakantie van het jongentje! Het meisje had nog een week school, dus dit leverde al de nodige discussies op.
Met het jongentje heb ik deze week dus veel leuke dingen gedaan.

Op maandag hebben we het meisje naar school gebracht. Daarna hebben we films gekeken en wat knutselwerkjes gedaan. Aan het einde van de dag hebben we het meisje weer opgehaald. Toen was het tijd voor huiswerk en muziek lessen.

Dinsdag ben ik met het jongentje naar de bioscoop geweest. We zijn naar The Emoji Movie geweest. De film zelf vond ik niet zo interessant maar de stoelen in de bioscoop waren zo chill! Je kon helemaal achterover liggen met je pootjes onhoog, even chillen dus!

Woensdag ben ik met Elenora naar The Art Gallery Of New South Wales geweest. Super mooi al die kunstwerken! Verder hebben we nog wat door de stad gelopen en daarna geluncht.

Donderdag zijn we naar een trampoline park geweest. Hier hebben ze dus allemaal trampolines, maar ook tegen de muren enzo. Verder waren er trampolines waar je van af kon springen zodat je in een grote bak met schuim viel. Super leuk dus! Na een uur waren we kapot dus zijn we naar huis gegaan. Even geluncht en toen nog lekker in het park gespeelt en naar de bieb geweest. Savonds gingen we met de familie uit eten bij een japans restaurant. We hebben hier zo veel sushi en andere dingen gegegten dat ik weer naar huis kon rollen. Voordat we naar huis rolden zijn we eerst nog door chinade town geweest. Echt geweldig, het lijkt alsof je in het echte china rond loopt. Je kan hier zo goedkoop eten! Echt een aanrader dus, hahaha. Het was een super gezellige avond maar wat was ik blij toen ik in bed lag.

Vrijdag ben ik met Lotte en Maud naar een speeltuin geweest. Helaas was het Lotte haar laatste dag in Sydney, op zaterdag gaat ze naar Brisbane :( We hebben hier even gechillt tot dat ik het meisje van school moest halen.
Savonds zijn we met de ferry naar Manly geweest. Hier hebben we cocktails gedronken met de dutchies om afscheid te nemen van Lot. Ik ga haar erg missen hier maar ze gaat een super coole reis maken door Aus!

Zaterdag was het dan zo ver. Samen met chickie Dana op naar de tattoo shop Bondi Ink..... Natuurlijk scheten wij hem 7 kleuren maar uiteindelijk viel het allemaal mee! Na anderhalf uur had ik twee tattoos en nog een half uur later had Dana ook haar tattoo! Trots op ons! Verder hebben we nog met Ellen en Maud in de stad gegeten en daarna op naar huis.

Zondag moest ik werken omdat mn host ouders in Melbourne waren. We zijn naar het park geweest en hebben films gekeken. Smiddags heb ik met het meisje chocolate chip cookies gebakken en savonds met het jongetje een lamb curry, Jummieeeeee.

Nou dit was mijn weekje! Ik zal weer wat foto's op facebook uploaden.
Deze week heeft het meisje ook twee weken vakantie dus we gaan veel leuke dingen doen.
Laat me weten hoe het daar bij jullie gaat!
Ik spreek jullie volgende week, doei schatjes!

Xxxx


PS. Ik ben al op 1/5 van mijn avontuur! Zo gek hoe snel het allemaal gaat hier

Reacties

Reacties

Mees

Super joos! Ik ben blij dat je het zo leuk hebt.

Lientje

De Tatoe heb ik gezien nu is zeker al je geld op he .

Agnes

Dag lieve schat,
Ik vind het heel leuk om je berichten te lezen. Volgens mij ben je al een echte Aussie aan het worden en voel je je super. Die tattoos?Schrok ik wel een beetje van eerlijk gezegd. je bent wel cultureel in de weer schat er zijn veel mooie musea. Heel veel plezier verder met het jongetje en het meisje en je vrienden..Liefs Aggie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!