Au pair in Sydney

Week 13: Nog meer vrije dagen

Dag luitjes!

Hier weer een nieuw blogje voor jullie! Enjoy.

Maandag was een vrije dag, deze heb ik al beschreven in mijn vorige blog.

Dinsdag gingen de kids naar een dierenarts kamp. Ik heb ze naar een boerderij gebracht en weer opgehaald. Tussen de middag heb ik lekker gechillt. Wasje gedraaid en dat soort dingetjes.

Woensdag was ik weer vrij, wat een heerlijk leventje. Ik ben samen met Maud, Ellen, Dana en Dorette naar Vaucluse geweest. Hier hebben we een hike gedaan. Iedereen had de motivatie niet echt die dag dus we hebben veel tussen stopjes gemaakt en van het mooie uitzicht genoten. Je kon van af hier namelijk heel mooi de skyline van de stad zien.

Donderdag had ik de kids de hele dag bij me. We begonnen de ochtend even met een filmpje. Daarna zijn we Lindfield in geweest. Even boodschapjes en dat soort dingen gedaan. Hierma vertrokken we naar de Dutch Shop in Smithfield! Geweldig! We hebben veel nederlandse inkopen gedaan zoals: frikandellen, poffertjes, stroopwafels, mergepijpjes en nog veeeel meer. Ze hadden ook een cafe dus hier hebben we poffertjes en een frikandel speciaal gegeten. Hierna zijn we naar het park geweest om daar te gaan spelen en savonds heb ik frikandellen voor iedereen gebakken. Ik had hier wat oven patat en een salade bij gemaakt en ze vonden het heerlijk! Toen ik ze vertelde waar de nederlandse frikandellen van gemaakt zijn waren ze wat minder enthousiast. Hier verkochten ze alleen kip frikandellen.

Vrijdag ben ik smiddags met Claire, een nieuwe nederlandse au pair hier, Chatswood in geweest! Het was erg gezellig en Ellen kwam ook nog even aankakken. Hierna zijn Ellen en ik naar huis gelopen, van Chatswood naar Lindfield.
Veels te ver, doe ik nooit meer.

Toen ik eindelijk thuis was, ging ik baby sitten op het jongetje. We hebben lekker fish and chips gegeten en daarna een film gekeken. Hij was heeeel erg lief, en zei tegen mij dat ik de beste au pair ooit was. Smelt. Erg schattig, ook al weet ik dat hij hier anders over gaat denken wanneer ik hem weer naar school breng volgende week, hahaha. Toen iedereen weer thuis was, en ik dus vrij was, ben ik de stad in geweest. Samen met Rachelle, een nieuwe Nederlandse au pair uit mijn straat, zijn we naar Roseville gegaan. Hier kwam Ellen ook en toen zijn we de stad in gegaan. Hier zijn we naar een pub geweest waar Marli (weer een nieuwe nederlandse au pair) en Claire ook waren. Hier lekker goedkoop Heineken gedronken en toen naar de StarBar geweest. Love it!

Om half 3 snachts lag ik weer in mijn bedje.

De volgende dag zijn we met de familie naar het meisje haar theatervoorstelling geweest. Zo schattig! Daarna kwam de hele familie bij ons thuis om te eten en mijn host dad zijn verjaardag te vieren. Hij is dinsdag jarig maar is van af zondag twee weken in Amerika voor werk.
We hadden sushi besteld en kleine hapjes gemaakt. Toen iedereen weer weg was hebben we met het gezin een film gekeken en toen ging ik lekker vroeg op bed.

Zondag ochtend heb ik even tot 12 uur smiddags opgepast. We mochten de hele ochtend films kijken dus dit was geen zware ochtend. Smiddags ben ik met Maud, Ellen, Dana en Dorette naar Hyde park geweest. Hier hebben we heerlijk gepicknickt. Savonds heb ik thuis gegeten met mijn host mum en de kids. Daarna even met wat mensen geskyped en zo lekker slapen!

Morgen begint school weer dus dan mogen we weer lekker vroeg op. Joeeee.

Ik spreek jullie volgende week! Doeeeeeg, kusjessss, knuffels.



Ps. Ondertussen ben ik alweer op 1/4 ! Wooooow

Reacties

Reacties

hao baobao

Find the latest selection of 2017 Cheap Canada Goose Outlet jackets, parkas, vests, beanies sale and more.cacoat.com is a proud retailer of Canada Goose Outerwear. Enjoy Free Shipping on all Canada Goose Jackets and Parkas.

www.cheapgoose.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!