Au pair in Sydney

Week 14

Dag lieve mensen! Zondag avond, dus weer tijd voor een nieuwe blog!!! Joe

Maandag ochtend ben ik met Elenora naar Chatswood geweest. Tijdens de twee weken vakantie was zij vrij dus is ze wezen reizen naar Brisbane. Ze heeft me alle mooie verhalen verteld en de foto's laten zien. Geweldig!

Verder was er op maandag een best ernstig ongeluk in Chatswood gebeurt. Sochtends was er een dode vrouw in een steegje gevonden. Later bleek dat zij van een dak af was gevallen of geduwd. Even na de ontdekking zat er een man 12 uur lang op een dak, te dreigen dat hij zal gaan springen. Dit bleek later haar vriend ofzo te zijn. Een beetje een raar verhaal, maar er was dus veel politie in Chatswood maandag.

Dinsdag ging ik weer lekker naar Chatswood. Deze keer met Ellen, Rachelle en Marli. We hebben hier geluncht en wat rond gelopen. Marli was namelijk voor het eerst in Chatswood.
Hierna zijn Rachelle en ik bij Ellen in de auto gestapt en hebben we nog even getourd.

Woensdag tot en met donderdag was ik helemaal alleen met de kids. De vader zit in Amerika en de moeder moest voor haar werk naar de Gold Coast. Het was erg gezellig met de kids maar ook wel zwaar. Woensdag middag heb ik wat klusjes gedaan zoals naar het post kantoor etc.

Donderdag ben ik met Ellen naar het Greyhound kantoor geweest. Hier hebben we beide onze reis geboekt! Spannend! Nu nog even sparen en dan kan ik volgend jaar lekker langs de oost kust reizen.

Vrijdag avond was het natuurlijk weer eens tijd voor een drankje. Samen met Rachelle en Ellen ben ik naar de stad gegaan. Hier kwam Maud er ook bij. Vervolgens met de trein naar Bondi Beach waar Dorette woont. Dana was hier ook al. We hebben wat drankjes gedronken bij dop en toen naar de stad geweest. Eerst op naar de Ierse pub, waar je halve liters heineken hebt voor 7 dollar, Joe. Daarna door naar de Scary Canary waar weer veelste veel leuke dingen gebeurde.

Zaterdag ochtend was het tijd om even uit te slapen. Smiddags hebben Ellen, Dana en ik bij Vapiano geluncht. Eigenlijk was iedereen zo moe dus we zijn daarna net een weer naar huis gegaan. Savonds heb ik nog een paar uur gebabysit en toen lekker geslapen.

Zondag ben ik samen met Ellen, Maud, Dana en Dorette naar de Tim Tam Factory geweest! Also known as de hemel. We hebben gezien hoe de bekende Australische koekjes gemaakt worden, maar nog belangrijker, we kregen een goed gevulde goody bag mee. Toen we hier klaar waren zijn we naar de stad gegaan om spare ribs te eten, en daarna weer allemaal op naar huis! Van uit Roseville station moet ik nog een half uur naar huis lopen, en Ellen een kwartier maar dan de andere kant op. Meestal bellen we dan, maar vandaag hebben we een nieuw leuk spel bedacht. Ellen zoekt de leuke kenteken platen op en dan kijk ik of ik ze ook zie. Klinkt echt verrot maarja je moet toch wat als je een half uur moet lopen.

Ik heb weer een leuk weekje achter de rug. Ik lig nu heerlijk in mijn bedje. Hoe is het daar bij jullie?

Tot volgende week! Xx

Reacties

Reacties

Ellen

Spelletje die we erin houden hoor meid ?

frits

Ha weer een leuk verhaal! Word je niet Moe van al fat aware werk? Wij zitten lekker op schier met prachtig weer! 20 graden

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!