Au pair in Sydney

Week 16

Heeeeeeeeee hallo allemaal! Ik heb weer een nieuw blogje voor jullie geschreven over afgelopen week!

Maandagen dinsdagheb ik tussen de middag een paar uurtjes extra gewerkt bij een ander gezin. Ik heb op een jongetje van 3 gepast. We hebben lekker de hele dag buiten gespeeld.

Dinsdagavond was het weer tijd voor een work out met Rachelle en Ellen. We hebben Rachelle haar bootcampje gedaan, en ik was weer heerlijk gesloopt.

Woensdagben ik samen met Ellen, Amelie en Elenora naar pancakes on the rocks geweest. We hebben hier de lekkerste pannenkoeken ooit gegeten. Verder hebben we nog even rond gekeken in Darling Harbour en toen was het weer tijd om naar huis te rollen.
Savonds toen al het eten weer was gezakt was het weer tijd om te sporten.

Donderdagben ik samen met Claire, Amelie en Elenora naar Sea Life en Wild life geweest. Ik heb een pas waarmee ik het hele jaar onbeperkt hier heen kan dus we zijn hier even doorheen gelopen. Het hoogte punt was dat er baby koalas waren, zolief! De weersverwachting voor donderdagwas dat het heel hard zou gaan stormen. Gelukkig was het bij mij de hele dag droog en bijna 30 graden!

Vrijdagkwam helaas dan toch de storm. Het regende sochtends zoverschrikkelijk hard dat ik maar had besloten thuis te blijven vandaag. Alle Australiërs waren erg blij met de regen omdat het een hele droge periode is geweest. Vrijdagavond was het weer movie night met mijn host fam en daarna heb ik nog even met Wasila geskyped.

Zaterdag kon ik eindelijk weer even uitslapen. Sochtends ben ik naar Chatswood gegaan omdat ik nog even wat moest kopen. Daarna ben ik samen met Ellen, Maud en Dorette naar Bondi Beach gegaan. Hier begonnen we aan de sculpure by the sea walk. Ondertussen zagen we een groep walvissen voorbij komen! Echt een van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien. We hebben daarna de bus naar Coogee gepakt en hier even rond gekeken. Savonds kwam Dana ons vergezellen en hebben we lekker de barbie (BBQ) op het strand aangestoken en gegeten!

Zondagben ik samen met Ellen, Maud, Elenora, Helene en Anna naar een wijn festival in Wahroonga geweest. Het was 30 graden dus we hebben daar heerlijk de hele dag gezeten. Op het festival verkochten ze echte nederlandse poffertjes en duitse braadworsten, dus hier moesten wij natuurlijk wel heen! Om 5 uur smiddags was dit festival afgelopen, dus toen heb ik de trein naar de stad gepakt. In de stad had ik met Dianne en haar tante afgesproken. Dianne is een vriendinnetje van Nina, dus super leuk om weer even te zien! We hebben in The Rocks gegeten en daarna nog wat koffie gedronken in de haven. Daarna was het voor ons allemaal weer tijd om naar huis te gaan.

Toen ik savonds in bed lag heb ik nog even met hans & agnes en pap & mam geskyped! Toch heel fijn om ze weer even te zien.

Verder duurt het nog maar 1 maand en 22 dagen tot ik pap en mam weer zie! We zijn onze reis aan het plannen en ik heb er erg veel zin in! Ik zit hier al 3 maanden en 17 dagen, het gaat zo snel allemaal!


Ik hoop dat alles goed gaat daar! Hou van jullie! Xxxx

Reacties

Reacties

Mees

Hey joos, leuk om weer te lezen! Mis je!

Agnes

Fijn lieverd dat we je even hebben gezien en gesproken??

Yolanda

Het grote aftellen is begonnen..ik zet het weer op het schoolbord..ik hou van je en heb zin om je even weer vast te houden xxx

Yolin

Zooo leeuk Joosje! Mis jee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!