Au pair in Sydney

Week 17&18

Hey allemaal! Deze keer een blog van twee weken!

Maandag 30 oktober was het 36 graden hier. Ik zou eerst naar mijn extra adresje gaan maar ik werd geappt dat ik niet meer nodig was. Achja, dan maar heerlijk de hele dag in het zwembad liggen. Echt heel fijn om die in je tuin te hebben!

Dinsdag 31 oktoberwas het Halloween! Ik ben samen met Lucy verkleed langs de deuren gegaan. We hadden matchende kostuums en gingen als hekjes. We hebben erg veel snoep gekregen! Savonds ging ik hardlopen met Rach, even de snoepjes er weer afsporten.

Woensdag 1 november ben ik samen met Claire, Ellen en Elenora naar de stad geweest. We hebben een beetje rond gekeken en geluncht bij pancakes on the rocks. Iedereen had een beetje vertraging dus we hebben niet veel kunnen doen in de stad.
Savonds na het eten was het weer tijd voor een work out met Rachelle. Ze heeft mij weer lekker gesloopt met een bootcamp.

Vrijdag 3 novemberheb ik na het avond eten wat drankjes gedronken in de stad met de nederlandse meiden. We waren op tijd weer thuis.

Zaterdag 4 novemberben ik smiddags samen met weer wat nederlandse meiden naar de markten in The Rocks geweest. Helaas regende het de hele dag en was het niet veel aan. Hierna hebben we lekker geluncht en wat koffie gedronken. Aan het einde van de dag ben ik met Rachelle mee naar huis gegaan. Hier hebben we Netflix aangezet en pizza besteld, wat een top avondje! Even later kwamen Maud en Ellen mij ophalen. We gingen bij Maud slapen omdat we de volgende dag vroeg op moesten en de treinen bij mij en Ellen niet reden. Savonds sliepen we natuurlijk weer eens iets te laat, en sochtends moesten we vroeg op. Geen goede combi.

Zondag 5 november
Sochtends vertrokken we dus naar de wedding cake rocks! Dorette, Dana en Lea gingen ook mee. Het was deze dag gelukkig droog. De tocht duurde een paar uurtjes. Dit kwam vooral door alle stops die wij maakten om fotos te maken en walvissen te spotten! Toen we weer terug waren in Bundeena (want hier begon de hike) hebben we de ferry naar cronulla gepakt en toen de trein naar de stad. Hier hebben we wat gegeten en toen zijn we naar huis gegaan. Savonds heb ik even met pap, mam en mees geskyped, en toen was het tijd om te slapen!

Maandag 6 novemberben ik samen met Julia, een duits meisje uit Lindfield, naar de stad geweest. We zijn naar de art gallery geweest en hebben door de botanic gardens gelopen. Hierna hebben we wat koffie gedronken en zijn we weer naar huis geweest. Ik was net op tijd thuis voor dat het weer los barste. Wat een schijtweer deze week zeg!

Dinsdag 7 novemberheb ik tussen de middag wat boodschappen gedaan en ben ik naar de bieb geweest. Savonds was het tijd voor een bootcamp met Rachelle.

Woensdag 8 novemberzijn Ellen en ik naar Sea Life en Wild Life gegaan. Natuurlijk zijn we weer even naar de baby koalas gegaan, ze zijn ook zoschattig! Hierna hebben we even koffie gedronken en toen zijn we weer in de trein naar huis gestapt. Savonds na het eten ben ik weer met Rachelle naar het voetbal veld gegaan. Hiwr hebben we weer de tweede bootcamp van de week gedaan.

Vrijdag 10 novemberben ik samen met Elenora naar het Lane cove park geweest. Het was eindelijk weer eens mooi weer, dus we hebben hier gepicknickt en in de zon gezeten. Hierna ben ik naar een presentatie van het meisje geweest. Ze had challenges op school gedaan en hier werd informatie over gegeven. Verder kreeg ze nog een certificaat.

Savonds na het eten ben ik naar Rachelle gelopen en hebben we een film gekeken. Dit was erg gezellig. We hebben wat stroopwafels gegeten en toen ben ik weer naar huis gelopen. Erg fijn om iemand in de straat te hebben!

Zaterdag 11 novemberben ik met de trein naar de stad gegaan. Hier heb ik samen met Dorette en haar franse huis genoot geluncht in Darling Harbour. Het was erg gezellig en daarna zijn we naar Bondi gegaan. We hebben even bij Dorette ( Coco Sparkel ) gechillt en toen was het tijd om naar de stad te gaan. Hier hebben we samen met de andere nederlanders snel wat gegeten. De rest van de groep bleef in de stad maar ik ging terug naar Lindfield. Ik moest namelijk op Rachelle haar kids passen aangezien Rachelle een weekendje weg was.


Zondag 12 novemberheb ik de trein naar Bondi gepakt. Hier heb ik samen met Dorette geluncht. Verder hebben we nog even rond gekeken voor kerst cadeautjes bij de kmart en de target. Dorette moest daarna werken dus pakte ik de ferry naar Manly. Hier kwam Ellen er gezellig bij. Het weer was vandaagweer erg mooi, dus we hebben in de zee gezwommen! Daarna hebben we wat gegeten bij ons stam restaurant. Savonds hebben we weer de bus gepakt naar Chatswood. Na een erg grappig ritje was het tijd voor wat warme thee. We hebben nog even in Chatswood gezeten en toen was het tijd om naar huis te gaan.

Ik heb het nog steeds heel erg naar mijn zin in Australië. Ik ben plannen aan het makken voor de kerst vakantie, wanneer pap en mam langs komen. Verder ga ik binnenkort ook Kayleigh opzoeken!

Met mijn host family gaat het ook erg goed. Het is erg gezellig en de kids zijn nog steeds (meestal) lief tegen mij.


Ik spreek jullie binnenkort weer!

Xxxxx

Reacties

Reacties

Yolanda

Zo leuk te lezen dat je van alles doet en dat je het naar je zin hebt.
Je foto's zijn echt prachtig vooral die op de weddingcake..
Prachtige naam voor een rots overigens..zin om alles met eigen ogen te bekijken en je weer te knuffelen..
Tot heel gauw..
Dikke zoen..

Lientje

HE HE EINDELIJK WEER EVEN EEN MOOI VERSLAG VAN JE WAS AL BANG DAT IK JE GEMIST HAD WEER LEUKE VERHALEN EN FOTO'S .DIKKE SMOK VAN ONS ?

Frits

Leuk weer te lezen! We zien je over 35 dagen!

Agnes

Heb je alweer een bord met dagen hangen Frits? Heerlijk dat je het zo fijn hebt Joosje..Veel plezier met je verdere avonturen..ik lees er graag over.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!