Au pair in Sydney

Week 15

Dag allemaal! Het is alweer tijd voor een nieuwe blog! De tijd vliegt hier zo snel voorbij, niet normaal.

Maandaghad ik even een rust dagje, dus niet zoveel gedaan.

Dinsdagben ik tussen de middag met Ellen naar Lane cove national park geweest. Hier hebben we even heel actief een wandeling gemaakt en veel kleine dino's gespot. Verder zijn we nog even naar de K mart gereden en toen weer naar huis gegaan. Savonds hebben we samen met Rachelle hardgelopen in Lindfield.

Woensdagheb ik eerst beide kids naar school gebracht. Daarna heb ik mijn host mum opgehaald en heb ik haar naar het ziekenhuis gebracht.

Tussen de middag heb ik samen met Claire gepicknickt in Lane Cove. Ook vandaaghebben we weer veel mini dino's gezien. We hadden zelf lunch mee genomen en hebben het in het park opgegeten. Gelukkig was het weer deze week weer wat beter dan vorige week. Hierna heb ik het jongetje opgehaald van school en daarna mijn host mum van het ziekenhuis. Vervolgens zijn we doorgereden naar de school van het meisje, waar zij een voorstelling ging geven. We hebben haar eerst weg gebracht en zijn daarna met het jongetje snel uit eten geweest. Toen we het eten op hadden zijn we naar haar voorstelling gegaan. Haar school deelde muziek awards uit en zij mocht met haar koor zingen. Erg leuk!

Toen ik weer thuis was heb ik met Rachelle een bootcampje gedaan en daarna lekker geslapen!

Donderdagwerd ik lekker wakker met spierpijn, thanks Rach. Eerst heb ik de kids weer naar school gebracht en daarna lekker de hele dag gerelaxt. Het was 27 graden dus ik heb heerlijk in de tuin gezeten en gezwommen! Echt fijn om een verwarmd zwembad in je tuin te hebben.

Vrijdag werd ik wakker met het geluid van een kei harde regen bui! Baleeeen! Het plan was om met Elenora naar Lane Cove te gaan, maar door het weer hadden we er voor gekozen om naar Chatswood te gaan. Hier hebben we geluncht en de hele dag in de pet shop met puppies gespeeld! Hierna zijn we weer naar huis gegaan. Toen ik thuis aan kwam was mijn host dad na twee weken ook weer terug uit Amerika. Savonds hebben we met zijn allen een film gekeken en daarna ging ik nog even chillen en skypen op mijn kamer. Ik ben via skype even de korenbeurs in geweest met Cyn en heb nog even met Anouk gechillt.

De zaterdagbegon met uitslapen. Daarna heb ik samen met Ellen de trein naar Bondi gepakt. Hier waren Maud, Dorette en Dana ook. We hebben hier even rond gelopen en hebben daarna de bus naar Paddington gepakt. Hier zijn we naar een secret garden geweest. Het lag midden in een wijkje en leek een beetje op een tempel, heel erg mooi! Daarna zijn we weer terug naar Bondi gegaan en heb ik samen met Ellen wat boodschappen gedaan. Hierna zijn Ellen en ik naar Wahroonga gegaan, waar Claire, Elenora en Amelie (Duits meisje) ook kwamen. We zijn naar een festival gegaan met jaren 80 muziek, heel gezellig! We hadden kleedjes mee genomen waar we op konden zitten en iedereen had wat eten en wijn mee. Een geslaagd avondje.

Zondag moest ik weer vroeg op. Om 8 uur pakte ik samen met Ellen de trein naar Town Hall. Hier kwamen Dorette, Maud en Dana ook. Van af Town Hall was het nog ander half uur met de trein naar Wollongong. Hier hebben we geshopt en met een bus rond gereden door de stad. Helaas was het weer vandaag niet geweldig, het regende! We zijn aan het einde van de dag weer naar Sydney gegaan, waar we de ferry naar Manly pakte. Hier hebben we ook nog wat geshopt en uit eten geweest. Daarna is iedereen weer naar huis gegaan.

Savonds mocht ik lekker door een regen bui naar huis lopen, dus toen ik thuis kwam heb ik eerst even gedoucht. Daarna heb ik nog met papa, mama en mees & semra en celina geskyped.


Nu ga ik lekker slapen want ik ben kapot!

Tot volgende week xxx

Reacties

Reacties

Lientje

Je hebt weer veel ondernomen ,leuk om te lezen. Dikke kus van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!