Au pair in Sydney

Week 1

Hallo Allemaal!

Ik ben veilig aangekomen en Sydney na een lange reis! In deze blog zal ik jullie wat over de eerste paar dagen vertellen.

Op Woensdag 12 juli ben ik begonnen aan mijn avontuur. Om 11 uur ben ik met mijn ouders en broertje Mees naar schiphol gereden. Van Jesse had ik dinsdag al afscheid genomen. Toen we op schiphol aankwamen, kwamen hans, nina, semra en anouk mij ook uitzwaaien. Na het afscheid (= gejank) gingen kayleigh en ik door de poortjes. We vlogen om 16:45 naar Jakarta waar we de volgende dag aankwamen.

Op donderdag kwamen we sochtends aan in Jakarta. Na een lange reis van 14 uur leek het ons leuk om een hotel te zoeken in de stad. Toen we van het vliegveld afkwamen was het rond de 35 graden, waardoor we besloten dat het toch beter was om op het coole vliegveld te blijven. Nadat we 12 uur hadden gewacht op het vliegveld vlogen we weer verder naar Sydney.

Op Vrijdag kwamen wij aan in Sydney. Op het vliegveld duurde het allemaal erg lang voordat we onze koffers kregen. Hierna moesten we ook nog door de douane wat ook niet al te snel ging. Toen we eindelijk van het vliegveld konden stond mijn host family mij op te wachten. Toen we naar huis reden zijn we over de harbour bridge gereden, wat erg indrukwekkend was. Smiddags hebben we een film gekeken en hierna heb ik een power nap gedaan omdat ik echt kapot was. Toen ik weer wakker werd gingen we met de familie eten en hierna ben ik weer verder gaan slapen.

Zaterdag heb ik rijles gekregen om wat te oefenen met het rijden aan de linker kant van de weg. Dit ging heel erg goed, ik ben meteen naar de drukke plekken gereden om te oefenen. Smiddags zijn we naar Chatsewood geweest, dit is een enorm groot winkel centrum vlak bij mij. Dit staat een beetje bekend als China town, je kan hier ook heel veel lekker eten vinden! Savonds gingen de ouders uit eten en ging ik dus baby sitten. We hebben vis burgers gemaakt en daarna een film gekeken. Ik heb ook nog even met pap en mam geskyped, wat heel erg fijn was.

Zondag stond ik al om 7 uur op zodat ik nog even met Mees en wat vriendinnen kon skypen. Hierna ben ik met de familie naar een boeken fair geweest, waar we heel veel boeken hebben gekocht. Smiddags hebben we wat gechilld en nog een rijles gedaan.

Dit was mijn eerste week! Ik heb het tot nu toe erg leuk! Ik zal volgende week wat foto's plaatsen.


Laterrrrrr

Reacties

Reacties

Kayleigh

Je bent het mooie verhaal over de hoer vergeten ;p

Lientje

Mooi verhaal joosje kijk uit naar de fotoos en het verhaal over de hoer.??

Mees

Ik ben ook benieuwd naar dat verhaal!

Frits

Leuk om,te lezen joosje, wat je zoal uitspookt. Ik ben,blij,dat je het naar je zin hebt

Wasila

Dit is zo leuk om te lezen ? Ik ben benieuwd naar alle andere verhalen ? xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!